Direktlänk till inlägg 7 juli 2010

Sommarkväll i gävle !

Av aanneliliindstrm - 7 juli 2010 22:08

  


Jaha då har man kommit hem från gävle då , har varit på sommarkväll hela kvällen typ, kollade på dead by april och erik gadd och sanna nilsén. :)  Sen gick vi runt på stan och kollade lite granna . Träffade några kompisar där också  :) .  Det var varmt som fan. Sen käkade vi lite glass, jag och julia fick skriva en önskning och sen skulle man se om den slog in hahha XD .  Asså jag är såå jävla trött på allt ... orkar snart inte mera asså ... jag höll på och bryta ihop när jag kom hem från gävle... Sen imorgon ska man till familjecenter skit kul... Aja skriver mer om dagen imorgon, lägger in bilder på kvällen nu så får ni se puss ! <3
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aanneliliindstrm - 7 juli 2010 22:16

      

Av aanneliliindstrm - 7 juli 2010 14:30

Fyfan vad jag är tröött... har knappt inte sovit något inatt för att älskling har snarkat som fan och legat på mig typ hela tiden -.- *suck* . Har sovit hos han inatt .. idag så ska jag och älskling till gävle på det dära sommarkväll kul blire :) Kan...

Av aanneliliindstrm - 5 juli 2010 12:14

Tjaaba, Fyfan vad varmt det är asså . Nu är det verkligen sommar alltså . Vi kommer få en toppen sommar när det är så här jävla varmt ute . :D hoppas det håller hela sommaren annars kommer jag dööö :D . Idag ska man till ullis och sola lite med henne...

Av aanneliliindstrm - 4 juli 2010 18:02


  Hejsan,  har varit och bada och sola med dom här sötnosarna idag. Jag har typ bränt mig på axlarna men jag har inte blivit något brun jag som alltid brukar bli det när jag är ute och solar eller badar. ;o Älskling har sovit hos mig från igår t...

Av aanneliliindstrm - 3 juli 2010 13:11


  Första inlägget på bloggen då ! :D Idag ska jag nog vara med emil tror jag , :) sen blire väl att vara med emma senare kanske vi får väl se. Flyttade förrgår, fyfan vad drygt det var och bära in alla jävla saker. men det drygaste var och packa upp...

Presentation


http://aanneliliindstrm.bloggplatsen.se

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards